Veel gestelde vragen - FAQ

Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, geniet de voorkeur om een e-mail te sturen naar klantenservice@praktijkmanitou.nl. We streven er naar om e-mails binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Uiteraard kun je ook telefonisch contact opnemen tijdens werktijden op telefoonnummer 06-46 0646 95 (Janine de Wolf, Praktijk Manitou).

Vragen over: Bestellen - Producten - VerzendkostenBezorgen - Klachten & retourneren


Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal en/of grootte/geur van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (iDEAL). Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Geen enkel probleem!
Een heel aantal producten binnen de webshop vragen zelfs om wat extra begeleiding bij de keuze als je ze voor de eerste keer besteld. Met haar ruime kennis op gebied van gezondheid en lifestyle (oa Medische Basiskennis) is Janine in staat jou te adviseren in welke producten het beste bij je aansluiten.
Een advies vervangt echter nooit een consult bij jouw arts of specialist! Het is altijd raadzaam deze bij je keuze te betrekken, zeker als het gaat om het gebruik van supplementen bij medische aandoeningen.

Praktijk Manitou is telefonisch bereikbaar tijdens openingstijden op nummer 06-46 0646 95 (Janine de Wolf, Praktijk Manitou). Je kunt ook 7 dagen per week een e-mailtje sturen naar klantenservice@praktijkmanitou.nl,  er wordt naar gestreefd om binnen 2 werkdagen je vragen te beantwoorden.

Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 
In principe zijn alle producten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat iemand anders jou net voor is geweest met het bestellen van het laaste exemplaar van het product wat jij graag wilde hebben. Geen paniek! Praktijk Manitou zal er voor zorgen dat de voorraad zo spoedig mogelijk weer bijgewerkt is, waardoor jij je bestelde goederen alsnog snel zal ontvangen. Je wordt hiervan op de hoogte gebracht.

Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Bij Praktijk Manitou kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL. Nadat wij de betaling hebben ontvangen wordt je bestelling ingepakt en verstuurd binnen 1 á 2 werkdagen mits op voorraad.

^ Terug naar boven
 

Producten

Kan ik de producten ergens bekijken?
Alle producten kun je in webshop bekijken, met diverse foto's en informatie over de producten. Op de praktijklocatie van Praktijk Manitou zijn de producten te bezichtigen wanneer je een consult geniet. Echter Praktijk Manitou heeft geen fysieke winkel, waardoor het helaas niet mogelijk is de producten in het echt te komen bekijken als je geen consulten geniet. Wel staat Praktijk Manitou zo nu en dan op verkoopmarkten en/of evenementen, waar dit wel mogelijk is. Via de website, nieuwsbrief en social media word je hierover op de hoogte gehouden.

^ Terug naar boven


Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL.
Binnen Nederland zijn de verzendkosten € 4,95 voor pakketten tot 10 kg. Bij bestellingen binnen Nederland > € 75,- gelden géén verzendkosten.

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
In verband met de behandelingen die plaats vinden bij Praktijk Manitou, is het niet mogelijk jouw bestelling persoonlijk af te komen halen. Alle bestellingen worden verzonden.

^ Terug naar boven
 

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling zo spoedig mogelijk gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. Levertijd bedraagt 1 á 2 werkdagen. Zodra je bestelling verzonden is krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en Praktijk Manitou is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen in december kan het zijn dat je bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met de drukte bij PostNL. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, en zij doen twee afleverpogingen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven, tenzij anders aangegeven (indien je dit niet wenst, graag aangeven bij je bestelling bij 'Eventuele opmerkingen', dan geven we dit door aan PostNL en schrijven we het op je pakket). Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangenomen, heb je drie weken de tijd om je pakket bij het postkantoor in je buurt op te halen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling.

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Op dit moment is Praktijk Manitou gericht op verzenden binnen Nederland. Mocht je woonachtig zijn in een ander land en benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar klantenservice@praktijkmanitou.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen doen!

^ Terug naar boven


Klachten & retourneren

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via klantenservice@praktijkmanitou.nl. Praktijk Manitou zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden.

Artikelen kunnen uiteraard alleen retour genomen worden indien zij niet gebruikt zijn!
In verband met de hygiëne nemen wij géén Yoni-eieren retour.

Meld je retour aan via klantenservice@praktijkmanitou.nl, zodat we weten dat we een retourpakketje kunnen verwachten. Een e-mail volstaat met de volgende informatie: je naam, ordernummer, bankrekeningnummer en de reden van retournering. Verpak het onbeschadigde product goed en beschermd in originele verpakking, om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen om een volledige order terug te sturen, ontvang je het totaal van de factuur exclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Praktijk Manitou
T.a.v. retouren
Pinksterbloem 46
6922 HV  Duiven

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Praktijk Manitou dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Praktijk Manitou gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan klantenservice@praktijkmanitou.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

^ Terug naar boven

© 2016 - 2018 praktijkmanitou | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel